oncontextmenu='return false' oncopy='return false' ondrag='return false' ondragstart='return false' onselect='return false' onselectstart='return false'

2013/11/20

Leather Skirt

Recently I bought my leather skirt, I was looking for it for a looooong time,and find it! :)

It's thin, kind of ,,eco leather,, personally I don't like skirts, It gonna sounds stupid, but when I wear it I feel naked, of course if we say about short skirts, but this ,,eco skirt,, charmed me, it's girly, elegance, and fit for a lot of styles. People usually wear it to jeans shirt, so I wanted to see how it gonna look, I have to say I would wear like this for a date :)

Ostatnio kupiłam moja skórzaną spódniczkę, długo jej szukałam, aż w końcu udało mi się ją znaleźć :)
Jest cienka, coś jak ,,eko skóra,, osobiście nie lubię spódniczek, zabrzmi to głupio ale czuję się w nich naga, oczywiście jeśli mowa o krótkich spódniczkach, ale ta ,eko spódniczka, mnie urzekła, jest dziewczęca, elegancka i pasuje do wielu stylów. Zauważyłam że ludzie z reguły zakładają ją do jeansowej koszuli, więc chciałam zobaczyć jak to będzie wyglądać u mnie, muszę przyznać że ubrałabym się tak na randkę :)




sorry  for this gathers, it was cold outside :(
przepraszam za te fałdki,było zimno na dworze :(





shirt - C&A
skirt - local shop
necklace - Reserved
bag - old bag, I found in my closet

if u wanna see how to make ombre nails check out This 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz