oncontextmenu='return false' oncopy='return false' ondrag='return false' ondragstart='return false' onselect='return false' onselectstart='return false'

2013/11/19

Stripes

Today I wore my leggings in stripes, I get them in some local shop, and I have to say I love them,I admit that it's really cool, it doesn't differ from those of chain store, otherwise they're 3 times cheaper, I guess jeans shirt fit to them, it has leather collar, I get also my ,,leather,, backpack, I found it in my closet, and I left with my friend, it's calm look, nice when I go out to the city :)


Dziś założyłam moje leginsy w paski, kupiłam je w jakimś lokalnym sklepie ale przyznam że są naprawdę fajne, w sumie niczym nie różnią się od tych z sieciówek, poza tym że są 3 razy tańsze, myślę że jeansowa koszula do nich pasuje,zabrałam też swój ,skórzany, plecak, który znalazłam gdzieś w szafie, i wyszłam ze znajomym, to spokojny look, np.kiedy wybieram się po przechadzkę po mieście :)













Shirt - SinSay
Leggings - local shop


2 komentarze:

  1. Super spodnie :) Bardzo fajnie wygląda i podoba mi się Twój blog

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń