oncontextmenu='return false' oncopy='return false' ondrag='return false' ondragstart='return false' onselect='return false' onselectstart='return false'

2014/10/09

DIY - Waist Bag

I found this in closet and I thought God, it's amazing why I forgot about it, but something was wrong - it was so boring that's why I thought about make this my way.
All I needed was :
- paints (better quality)
- ruler
- CD marker
- colorless polish nail

First I used paint then I made stripes with ruler and CD markers, next some patterns, when it dried up  I used colorless polish nail to make my patterns more durable :)


Znalazłam ten tak zwany ,,kołczan prawilności,, w szafie i pomyślałam ,,Boże, jest niesamowity, dlaczego o nim zapomniałam,, ale coś było nie tak, był zbyt nudny, dlatego własnie postanowiłam przerobić go na mój sposób.
Potrzebowałam:
- farb (trochę lepszej jakości niż plakatówki)
- linijki
- markerów do płyt
- bezbarwnego lakieru do paznokci

Najpierw użyłam farby, następnie linijką i markerem zrobiłam paski po czym wzorki, kiedy wyschło użyłam bezbarwnego lakieru żeby utrwalić wzorek :)








 I also painted zip puller other polish nail  (with black and white glitter)
Pomalowałam również zamek innym lakierem (z biało czarnymi drobinkami)


5 komentarzy:

  1. Ciekawie to wygląda, nie da się ukryć:)

    http://polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. you did very well girl! what about follow me back!? im following you! kisses!

    www.fashionizein.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Simple Superb!!!

    http://www.trendin.com/online-shopping-formal-shirts_363

    OdpowiedzUsuń
  4. It looks great :)
    Would you like to follow each other?

    www.bezauberndenana.de

    OdpowiedzUsuń