oncontextmenu='return false' oncopy='return false' ondrag='return false' ondragstart='return false' onselect='return false' onselectstart='return false'

2017/06/08

Gold D.

Ostatnio w końcu zamówiłam wiązanego chokerka, śmieszne na ile potrafią czasem wycenić kawałek sznurka. Druga rzecz to moja słabość do dziwnych butów, szczególnie złotych czy błyszczących, bo do czego to niby założyć. Grunt to żeby się podobało, chociaż mało komu podoba się coś innego niż styl tumblr girl, czy może to już #instagirl, chyba nie jestem na bieżąco. Nie no, wiece, wszystko fajnie ale warto w to wplatać trochę indywidualności. Temat długi i obszerny, ile ludzi tyle zdań, komuś ja się nie podobam za to sama nie preferuje czegoś co lubią inni, hejt rodzi hejt. Dlatego dzisiaj na spokojnie. Fotki robione na szybko, niestety ostatnio czas na nic nie pozwala, pogoda też nie lepsza, ciężko trafić w moment pomiędzy burzą a słońcem tak mocnym że nie da się zrobić normalnej miny nie mrużąc oczu. #peace rybki



⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖



Lately I finally bought bound choker, it's funny how much you can pay for piece of string. Second thing is my weakness to weird shoes, especially gold or shiny one. But for what I can wear it? hard to compose any outfit. The most important thing is to like it, but hardly anyone likes anything different than tumblr style, or wait, maybe it's #instagirl style, guess I'm not on the top. You know, it's okay but it's also good when you add something individual. This topic is long and large, every person has his own opinion. Someone doesn't like me, I don't like thing which other people do etc. Hatred breeds hatred. Today peacefully. I took these foto very fast cuz I have no time lately, the weather isn't better, hard to do something when you have to choose between storm or sun, so strong that you can't make a normal face without closing your eyes. #peace love



⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖



⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖





Sorry for my face, sun was sooooo strong ☺✌








shoes - Deichmann
pants - sinsay 

13 komentarzy:

  1. Każdy ma swój styl i lubi co innego :) Zdjęcia bardzo ładne, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się te fotki podobają,wyglądasz super i masz świetny styl. Pozdrawiam cię serdecznie. Stasiek z www.stanislawgorny.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty świetne! Cała stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta stylizacja, a buty w tym stylu marzą mi się już od kilku miesięcy, ale jakoś nie mam kiedy ich kupić. Twoje są bombowe! ;)
    Pozdrawiam Mania
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem te buty są ekstra!
    Rownież obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobny stosunek do #instagirl XDD buty dla mnie rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja świetna i widać że to twój idealny styl, grunt to być sobą ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz super styl i dobrze że chcesz go pokazać :) nie warto przejmować
    się opinią innych, nasz ubiór ma się podobać przede wszystkim nam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne buciki!
    Pozdrawiam, obserwujemy? :)
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń